schabik pod palmą

Dzisiejszy obiad sponsorowała upalna pogoda – robi się wakacyjnie, dlatego mój schabik przybrał hawajskie wdzianko i ułożył się pod palmą😉

schabik hawajski

Składniki:

· plastry schabu o grubości ok. 1,5 cm
· świeży ananas
· starta na tarce mozarella
· sól i pieprz do smaku
· zielona cebulka
· odrobina oleju do smażenia

Schab lekko rozbiłam tłuczkiem. Polecam położenie na mięso, które będziemy tłuc, kawałka folii spożywczej lub po prostu woreczka – unikniemy pryskania podczas tłuczenia. Schab posypałam z obu stron odrobiną soli i pieprzu. Ananasa pokroiłam w cienkie plastry, obrałam ze skórki i wykroiłam ze środka tą zdrewniałą część. Zieloną cebulkę pokroiłam drobno.

Na patelni podgrzałam odrobinę oleju i obsmażyłam kotlety z jednej strony, po przełożeniu na drugą na każdym ułożyłam po plasterku ananasa, do dziurki wsypałam cebulkę i posypałam mozarellą. Patelnię przykryłam pokrywką i smażyłam do zrumienienia schabu. Na koniec posypałam resztką rzeżuchy, która mi została. Gotowe. Smacznego!

schab z ananasem

hawajski schab

3 thoughts on “schabik pod palmą

    1. Dobry pomysł, do wykorzystania następnym razem. Sam ananas był pyszny, co nie wylądowało na kotletach zostało pochłonięte w mig – ananas z puszki nijak się ma do tego świeżego.

Zapraszam do komentowania :)

