truskawkowy mus z ricottą

Ciąg dalszy moich blenderowych eksperymentów. Tym razem na tapetę poszła ricotta, którą wiele razy widziałam w różnych przepisach, ale nigdy nie próbowałam. Postanowiłam zatem zakupić i sprawdzić jak smakuje. Niestety z serkiem mascarpone zdecydowanie przegrywa, jeśli chodzi o moje podniebienie. Do tego deseru użyłam mało cukru, bo nie przepadam za zbyt słodkimi deserami, natomiast jeśli zdecydujecie się go przygotować dodajcie po prostu tyle cukru na ile macie ochotę.

Po blenderowanych pierniczkach przyszła pora na czekoladki – których w chwili obecnej nie mogłabym zjeść w normalnej postaci, a zblenderowane były w sam raz🙂

truskawkowy mus z ricottą

Składniki:

· 200 g ricotty
· 200 g truskawek
· 3-4 łyżeczki cukru pudru
· 3 sztuki czekoladek ferrero rocher

W pojemniczku do siekania zmiksowałam blenderem czekoladki i przełożyłam je do osobnej miseczki. W tym samym pojemniczku z ostrzem, truskawki zmiksowałam do postaci musu. Ricottę wymieszałam porządnie z cukrem pudrem. Wszystkie 3 składniki przekładałam warstwami w kieliszkach i przyozdobiłam truskawką. Szybko i prosto🙂 Smacznego!

deser z ricottą

deser z ricottą

Strawberry mousse with ricotta

Ingredients:

· 200 g ricotta
· 200 g strawberries
· 3-4 teaspoons of sugar powder
· 3 ferrero rocher chocolates

Blend chocolates with blender and put it in another bowl. Blend strawberries. Mix ricotta with sugar (you can add more sugar if you like sweeter desserts). Put into glasses all layers howewer you want and enjoy your dessert!🙂

One thought on “truskawkowy mus z ricottą

Zapraszam do komentowania :)

