zielono mi – muszelki z awokado

Wszystko wokół się zieleni. Zielono też w mojej kuchni – bazylia urosła i pięknie prezentuje się na parapecie. Dziś do zielonego kompletu kupiłam awokado (z promocji:)) i przygotowałam z niego sos do makaronu. Przepis jest bardzo szybki, a przygotowany sos można wykorzystać również do mięska z grilla, albo do chipsów🙂

muszelki z awokado

Składniki na 2 porcje:

· 300 g makaronu muszelki
· 1 awokado
· 2 ząbki czosnku
· świeża bazylia
· 2-3 łyżeczki oliwy
· sól i pieprz cytrynowy do smaku
· klika zielonych oliwek

Do przygotowania sosu z awokado potrzebny będzie blender. Do pojemnika z ostrzem wrzucamy obrany czosnek oraz obrane awokado, pokrojone na mniejsze kawałki. Do tego dorzucamy kilka listków świeżej bazylii, szczyptę pieprzu cytrynowego, sól oraz oliwę. Miksujemy na gładką masę. Makaron gotujemy al dente. Gorący mieszamy z sosem oraz pokrojonymi na połówki oliwkami i obiad gotowy🙂 Smacznego!

sos z awokado

makaron z sosem awokado

One thought on “zielono mi – muszelki z awokado

Zapraszam do komentowania :)

