sałatka ziemniaczana z makrelą

Dzisiaj kolejny eksperyment, który okazał się całkiem udany. Ponieważ akurat trafiły mi się bardzo sałatkowe ziemniaki, postanowiłam połączyć je z makrelą, która czekała w lodówce na przygotowanie z niej tradycyjnej pasty do kanapek. Luby pokręcił nosem, bo to dla niego zbyt duży eksperyment, więc cała sałatka została dla mnie. I całkiem jest niezgorsza. Jeśli nie przeraża Was takie połączenie, to zapraszam do spróbowania🙂

sałatka z ziemniaków i makreli

Składniki:

· ok. 500 g ziemniaków
· ½ wędzonej makreli
· 2 kiszone ogórki
· sól do gotowania ziemniaków
· czarny pieprz
· 1 łyżka majonezu
· listki bazylii

Ziemniaki ugotowałam w osolonej wodzie, a następnie odcedziłam i wystudziłam. Zimne ziemniaki pokroiłam na półplasterki, a kiszonego ogórka w większą kostkę. Rybę obrałam z ości i podzieliłam na mniejsze części. Wszystkie składniki wymieszałam ze sobą, popieprzyłam do smaku i dodałam majonez. Z wierzchu posypałam listkami bazylii. Sałatka gotowa. Smacznego!

sałatka z ziemniaków i makreli

sałatka z ziemniaków i makreli

 

Potato salad with smoked mackerel

Ingredients:

· about 500 g potatoes
· ½ smoked mackerel
· 2 pickled cucumbers
· salt to cook potatoes
· black pepper
· 1 tablespoon of mayonnaise
· basil leafs

Cook potatoes in salted water. Strain them and leave to cool down. When it’s cold cut them in halfslices, cucumber slice in big cubes. Bone smoked mackerel and divide to smaller parts. Mix all together, season with black pepper and add some mayonnaise. At the and season with basil leafs. That’s all. Enjoy your salad!🙂

4 thoughts on “sałatka ziemniaczana z makrelą

Zapraszam do komentowania :)

