pamiątki znad morza…

Podzielę się dziś z Wami kilkoma moimi fotograficznymi pamiątkami znad morza. Plan był taki, że nad morzem będziemy wyłącznie wypoczywać i zbierać siły przed bieszczadzką wędrówką, ale najwyraźniej jednak nie potrafimy usiedzieć na miejscu i 10-godzinne leżenie plackiem na plaży nie jest dla nas. Pobyt nad morzem okazał się wprawką do większej wędrówki. Z niewinnego spaceru robiła się 15-kilometrowa wyprawa, a z krótkiej przejażdżki rowerowej rajd, żeby zdążyć przed rozpoczęciem kolejnej godziny wypożyczenia roweru😉 Nawet na kebaba szliśmy 6km, a co!  ;)

Poniżej kilka widoczków z plaży i zachodu słońca bez słońca oraz z naszej wizyty w Pucku i spaceru po porcie, gdzie urzekła mnie nieco wyludniona portowa knajpka z rzeźbioną postacią marynarza, wypatrującego chyba swej ukochanej, bo o ile mnie pamięć nie myli, stał tyłem do zatoki🙂 Mam nadzieję, że nie poczujecie się znudzeni. W zanadrzu mam jeszcze kilka zdjęć z wyprawy (pieszej oczywiście) na wydmę łebską, ale to może w którymś kolejnym wpisie. Zapraszam do oglądania🙂

sunset

sunset

puck

puck

puck port

puck

puck

puck

puck

sunset

2 thoughts on “pamiątki znad morza…

Zapraszam do komentowania :)

