zimowa pokusa – mleko z piankami marshmallows

Zima wreszcie dała o sobie znać, długo kazała na siebie czekać, ale jak już ją przywiało (dosłownie) to na bogato. W nawiązaniu do zimnego białego puchu za oknem – proponuję gorący biały puch w kubku, najlepiej pod kocykiem i z ulubioną książką.

Ja i mleko nie lubimy się za bardzo, ale czasem przychodzi mi smak na mleczny napój, przygotowałam więc piankowe mleko – kupiłam dużą pakę pianek, które potrzebne mi były do sernika (będzie o nim niebawem) i teraz kombinuję do czego by je tu jeszcze wykorzystać🙂 Macie jakieś pomysły?

mleko

Składniki:

· kilka pianek marshmallows popularnie nazywanych piankami jo-jo
· kubek mleka
· ewentualnie cynamon do posypania

W garnuszku podrzewamy mleko i do gorącego dodajemy pianki. Trzymamy na małym gazie ciągle mieszając, aby pianki się rozpuściły, a mleko nie przypaliło. Kiedy pianki już prawie całkowicie się rozpuszą przelewamy gorące mleko do kubka, dekorujemy kolejnymi piankami. Ewentualnie dla przełamania smaku możemy posypać cynamonem. Pijemy póki gorące🙂 Smacznego!

pianki jo-jo

mleko z marshmallows

mleko kubek prl

3 thoughts on “zimowa pokusa – mleko z piankami marshmallows

Zapraszam do komentowania :)

