chwalę się: podkład do zdjęć (kulinarnych) hand made

blat do zdjęć kulinarnych

Wczoraj przybył do mnie spóźniony Mikołaj, z wielkim prezentem w postaci blatu/podkładu do moich kulinarnych fotografii. Prezent nie byle jaki, bo wykonany własnoręcznie przez Lubego. Bardzo podobają mi się zdjęcia wykonywane na drewnianych stołach i deskach nadgryzionych zębem czasu, a ponieważ nie mam w domu takiego dobrego oświetlenia zdjęciowego, to uznałam że taki mobilny blat będzie dobrym rozwiązaniem. Zawsze bez problemu będzie można go ustawić w takim miejscu, gdzie jest najwięcej światła.

Deski wybieraliśmy z Lubym wspólnie, ale nie miałam pojęcia jak wyglądać będzie ostateczny kształt, no i na ile pokryje się z moimi wyobrażeniami…;) Pokrył się w stu procentach! Wiedziałam, że Luby to zdolniacha, ale nie sądziłam, że uda mu się zmajstrować takie cudo – wygląda jakby podkłady zdjęciowe robił na co dzień😉

Blat wykonany jest z zupełnie surowych drewnianych deseczek, które kupiliśmy w markecie budowlanym, za chyba niecałe 25zł. Jego wymiary to 70×80 cm, więc całkiem spora powierzchnia do działania. Bardzo, bardzo podobają mi się sęki i resztki kory na niektórych deskach. W mojej koncepcji blat miał być zabejcowany na biało, ale teraz kiedy już widzę jak wygląda całość myślę, aby tylko zaimpregnować go czymś i zachować te wszystkie fragmenty kory i odbarwienia. Już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła wykorzystać go do zdjęć.

podkład do zdjęć kulinarnych

Jeśli jesteście zainteresowani, w jaki sposób przygotować taki drewniany podkład do zdjęć, to piszcie, postaram się przygotować wpis o tym jak powstawał mój blat.

Dziś zamiast smacznego, życzę Wam prezentów gwiazdkowych prosto z serca!🙂

blat do zdjęć

3 thoughts on “chwalę się: podkład do zdjęć (kulinarnych) hand made

Zapraszam do komentowania :)

