nadzwyczajność tkwi w prostocie – jogurt grecki i gruszki

lekkie śniadanie

Dziś bardzo proste połączenie, które ostatnio odkryłam i tak mi posmakowało, że koniecznie musiałam się nim z Wami podzielić. Wiem, że Ameryki nie odkryłam, bo połaczenie jogurtu greckiego z gruszkami to żadna filozofia, ale przyznam się, że jestem na bakier ze śniadaniami, a to połączenie sprawiło, że rano mam ochotę coś zjeść🙂

Nie lubię jogurtów, ani smakowych ani naturalnych, mleka nie trawię, ale jogurt grecki (a w zasadzie jogurt typu greckiego) to jest coś, co bardzo mi smakuje. I ostatnio wkroiłam sobie do niego w ramach śniadania miekką, soczystą, słodką gruszkę, bo akurat tylko taki owoc miałam – i to był strzał w 10! Wszystkie sklepowe desery i jogurty smakowe mogą się schować. Gruszka po wymieszaniu z jogurtem nadaje mu słodki smak i żadne dosładzanie nie jest już potrzebne. Do tego dodaję trochę płatków owsianych, żeby było bardziej treściwie i śniadanie, albo przekąska gotowa.

Jeśli nie próbowaliście jeszcze tego połączenia, to serdecznie polecam! Pycha!🙂

lekkie śniadanie

lekkie śniadanie

7 thoughts on “nadzwyczajność tkwi w prostocie – jogurt grecki i gruszki

Zapraszam do komentowania :)

