świąteczny prezent od Lubelli

Bierzecie udział w loterii Lubelli? Ja zwykle nie biorę udziału we wszystkich tego typu zabawach ze zbieraniem czy wysyłaniem kodów, ale ponieważ i tak kupuję makaron, to postanowiłam zarejestrować się w loterii Lubelli. I o dziwo udało mi się wygrać. I to nawet nie jeden fatruch, ale dwa! Dzień przed Wigilią pojawiła się u mnie Pani listonosz z tajemniczą przesyłką, Lubella zrobiła mi prawdziwą świąteczną niespodziankę – w paczce był jeden z wygranych faruchów, który z dumą Wam prezentuję😀 Drobiazg (aczkolwiek bardzo elegancko wykonany), ale ucieszył mnie niezmiernie. Miło jest coś wygrać, od tak😀

(Na fali mej podwójnej wygranej, Luby postanowił wysłać kilka kodów z chińskich zupek, ale oczywiście nic nie wygraliśmy. Tyle szczęścia naraz to jednak chyba nie mam ;))

Mam nadzieję, że teraz ilekroć go założę, zawsze będę w sosie🙂

fartuszek lubella

pozdrawiam paula

2 thoughts on “świąteczny prezent od Lubelli

Zapraszam do komentowania :)

