2015!

Drodzy Czytelnicy – stali i przypadkowi!🙂

Dziękuję, że cały 2014 rok gotowaliście (mam nadzieję) ze mną, dziękuję Wam za wszystkie komentarze, subskrybcje i odwiedziny, które motywują mnie cały czas do zamieszczania tutaj przepisów, a przede wszystkim do gotowania i pieczenia.

Mam nadzieję, że przyszły rok również spędzicie razem ze mną, bo zapowiada się bardzo ciekawie i bardzo intensywnie – dla mnie osobiście i mam nadzieję, że dla bloga również. Będzie to rok wielkich zmian, o których dowiecie się już niebawem.

I będzie mi ogromnie miło, jeśli w tej nowej przygodzie zechcecie mi towarzyszyć🙂

Tymczasem, życzę Wam szampańskiego Sylwestra, zabawy do białego rana i odwagi w spełnianiu marzeń w tym nowym 2015 roku!

pozdrawiam paula

2015

Zapraszam do komentowania :)

