spokojnie, to tylko Szkocja! ;) czyli nasza Wielka Szkocka Przygoda!

Witajcie po przerwie!
Zgodnie z moją sylwestrową zapowiedzią zapraszam Was w podróż – kulinarną i krajoznawczą. Bo od dziś Paula Gotuje w Szkocji!
paulagotuje w szkocji

W sylwestrowej notce wspominałam Wam, że rok 2015 będzie dla mnie rokiem wielkich zmian. Kilka dni temu zmiany właśnie się rozpoczęły, a wraz z nimi rozpoczęła się nasza Wielka Szkocka Przygoda🙂 I mam nadzieję, że w tej przygodzie zechcecie mi tutaj na blogu towarzyszyć🙂

Wybaczcie lekki chaos, ale mam taki natłok myśli… Dziś jest tak naprawdę nasz trzeci dzień tutaj, więc jak na razie dopiero zaczynamy stygnąć od nadmiaru wrażeń, ogarniamy miasto na wielogodzinnych spacerach i próbujemy otrząsnąć się z pierwszego szoku😉 Póki co, jest tak jak w piosence – wszystko jest takie nowe i takie pierwsze😉 Jak już odrobinę wszystko sobie jakoś poukładam w głowie i w życiu (na razie wszystko jest trochę na wariackich papierach) to mam nadzieję wprowadzić z powrotem jakąś systematyczność w pisaniu. Mam nadzieję na całą furę kulinarnych odkryć i po naszym pierwszym obchodzie miasta chciałabym Wam już tyle pokazać… Jeśli na pierwszy rzut coś Was ciekawi, piszcie!

A w powitalnym prezencie czekała na mnie moja pierwsza w kolekcji książka Nigelli Lawson. Na taki dobry kulinarny początek😀

nigella lawson

nigella lawsonpozdrawiam paula

4 thoughts on “spokojnie, to tylko Szkocja! ;) czyli nasza Wielka Szkocka Przygoda!

  1. Mam nadzieję, że Szkocja przypadnie Ci do gustu🙂 Mam tę książkę Nigelli i uwielbiam ją, ale jakoś nie dokupiłam jak dotąd kolejnych (chyba głównie dlatego, że nie umiem się nigdy zdecydować, którą najpierw😉.
    Pozdrawiam z zimnej dziś Irlandii🙂

    1. Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła korzystać z przepisów z tej książki, bo już nie mogę się doczekać🙂 Zwłaszcza po wizycie w wielkim Tesco, gdzie widziałam wszystkie te produkty, o których czytałam dotąd tylko w internecie🙂 Również pozdrawiam! (u nas dziś rano była zima, a potem wiosna – szaleństwo :))

    1. Chciałabym, ale póki co wędrowaliśmy bez aparatów, bo gdybyśmy robili zdjęcia to te spacery zajęłyby dodatkowych parę godzin😉 Na razie robimy obchód, gdzie co się znajduje, jak będzie lepsza pogoda to na pewno pojawią się jakieś zdjęcia🙂

Zapraszam do komentowania :)

