zdjęcia robione tosterem, czyli Szkocja okiem mojego telefonu

Na początek dygresja – strasznie żałuję, że tak się opuściłam w gotowaniu😦 Dziś statystyki wordpress’a uświadomiły mi, że w czerwcu nie napisałam żadnego posta. I to nie to, że przez cały czerwiec zupełnie niczego nie ugotowałam, na dysku oczekuje na cud (wrzucenie do kosza) trochę paskudnych zdjęć. Muszę się przyznać, że w kwestii blogowej mam totalną dezorganizację. Kiedy żołądek często przyklejony już do kręgosłupa woła, zjedz coś a nie pstrykaj fotek! trudno o skupienie nad ładnym ujęciem albo poszukiwaniem odpowiedniego światła. Jednak rutyna ma czasem swoje dobre strony i stałe godziny pracy ułatwiają organizację posiłków, które ostatnio najczęściej jadam w godzinach wieczorno-nocnych. Jak wiadomo w takich godzinach trudno o dobre dzienne światło😉 Dlatego publicznie obiecuję poprawę. To znaczy głównie obiecuję sobie, ale jak się obiecuje publicznie to potem przed samą sobą trudniej się wykręcić😉

Tyle dygresji. Dziś temat znów nie o gotowaniu. Chciałam Wam pokazać parę zdjęć wykonanych przysłowiowym tosterem, czyli telefonem. Czasem w jakimś pięknym miejscu lustrzanka po prostu nie ogarnia (czekam kiedy ktoś wymyśli lustrzankę cyfrową z funkcją panoramy), chciałoby się okręcić aparatem dookoła własnej osi, by objąć wszystko co Was otacza. Wobec własnego zaskoczenia, bo gadżeciara ze mnie żadna,  ostatnio odkryłam, że mój (nowy) telefon potrafi robić zdjęcia panoramiczne, więc jak tylko jakiś widok powali mnie swym ogromem robię użytek z aparatu w telefonie. I dzielę się tym co zobaczyłam😀 (zalecam kliknięcie na zdjęcie i oglądanie w opcji full scereen)

torry coast

plaza aberdeen

kirkhill aberdeen

coastal path

coast aberdeen

aberdeen

pozdrawiam paula

One thought on “zdjęcia robione tosterem, czyli Szkocja okiem mojego telefonu

Zapraszam do komentowania :)

