konkurs z okazji pierwszych urodzin bloga :)

Gdybym nie otrzymała informacji z WordPress pewnie sporo po czasie zorientowałabym się, że w styczniu mija rok od założenia bloga i napisania pierwszego wpisu. Dokładnie 21 stycznia 2013 drżącą ręką kliknęłam „opublikuj”, a w kolejnych dniach klikałam po sto razy „odśwież”, aby zobaczyć ile osób już mój pierwszy przepis obejrzało i przeczytało 😉

Rok to bardzo mało, a jednocześnie bardzo dużo. Jest to dla mnie bardzo prywatnie takie małe-duże święto, ponieważ muszę się przyznać, że zawsze miałam furę różnych zainteresowań, ale i słomiany zapał. W związku z tym jedna pasja ustępowała dość szybko miejsca kolejnej, a potem kolejnej…:) A tutaj mija rok systematycznych działań, a ja nie czuję ani znudzenia, ani chęci na zmianę zainteresowań 😉 Wygląda więc na to, że znalazłam coś, co nie tylko sprawia mi prawdziwą przyjemność, ale i daje satysfakcję.

Postanowiłam tę okazję jakoś uczcić, dla mnie prezentem jest już samo to, że zaglądacie tutaj i korzystacie z przepisów, które publikuję – zawsze jest mi bardzo miło, kiedy otrzymam wiadomość w komentarzu lub od znajomych, że ktoś z mojego przepisu coś ugotował i bardzo mu to smakowało. Cieszę się też kiedy ktoś dodaje mój przepis do swojego zeszytu na Durszlaku, albo do ulubionych na Mikserze, bo to znak, że ktoś uważa moje przepisy za warte wypróbowania. Dlatego postanowiłam podarować i Wam coś z tej właśnie okazji. Żeby było ciekawiej i każdy z nas mógł z tego urodzinowego eventu wynieść coś dla siebie, postanowiłam nie oddać tego prezentu tak zupełnie za darmo 😉

ZAPRASZAM WAS ZATEM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE

„MÓJ SPOSÓB NA ZIEMNIAKA”

konkurs na blogu kulinarnym

Zrobiliśmy z Lubym małą burzę mózgów i padło kilka pomysłów, z których wybrałam ostatecznie ten jeden – temat wydał mi się bardzo prosty, a jednocześnie dający ogromne pole do popisu.

Nie wyobrażamy sobie naszej kuchni bez ziemniaka, co już chyba zdążyliście zauważyć, bo ów pojawia się w moich przepisach bardzo często.

Mam nadzieję, że i Wam ten pomysł przypadnie do gustu i przystąpicie do wyzwania 🙂 Liczę na Waszą pomysłowość również jeśli chodzi o zdjęcia.

W dniu rozstrzygnięcia konkursu zaprezentuję Wam wszystkie nadesłane propozycje i oczywiście ogłoszę zwycięzcę.

A TERAZ NAGRODA

nagroda paulagotuje

Nie jest to może KitchenAid 😉 ale książka jest pięknie wydana i mam nadzieję, że będzie cieszyć nie tylko oko, ale i podniebienie 🙂 W książce znajdują się nie tylko przepisy na znane desery takie jak panna cotta czy creme brulee oraz różne budynie, kremy i musy, ale również spora garść praktycznych wskazówek i dobrych rad związanych z ich przygotowaniem. Co więcej, każdy przepis opatrzony jest bardzo smakowitym zdjęciem. Rzecz jasna – książka to nówka sztuka nie śmigana 😉

Zasady konkursu:

1. Konkurs rozpoczyna się dziś czyli 17 stycznia, a skończy się w piątek 21 lutego 2014 o godz. 24:00.

2. Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać na adres paulagotuje@op.pl przepis na danie, którego głównym składnikiem będzie ziemniak oraz autorskie zdjęcie tej potrawy. Na zdjęciu musi znajdować się karteczka z napisem „Mój sposób na ziemniaka” – chciałabym tym samym uniknąć nieuczciwych zgłoszeń konkursowych – nie byłoby fajnie gdyby wygrała osoba, która przesłała cudzy przepis i zdjęcie. W zgłoszeniu proszę również wpisać swoje imię oraz adres mailowy.

3. Każdy uczestnik może przysłać kilka propozycji, ale ilość nadesłanych przepisów nie będzie miała wpływu na wybór zwycięzcy.

4. Będzie mi również bardzo miło jeśli subskrybujecie mój blog (przycisk „subskrybuję” na prawym panelu) i/lub polubicie blog na Facebooku. Nie jest to jednak warunek konieczny do wzięcia udziału w konkursie.

5. Ogłoszenie wyników nastąpi w niedzielę wieczorem 23 lutego 2014.

6. Sponsorem nagrody jestem ja 🙂

7. Zgadzam się na wysyłkę w granicach Europy, więc osoby które mieszkają poza granicami kraju również zapraszam do zabawy 🙂

Bardzo bym się cieszyła gdybyście udostępnili link do konkursu na swoim blogu lub profilu facebookowym – im więcej uczestników, tym będzie ciekawiej 🙂

sposób na ziemniaka konkurs

10 myśli w temacie “konkurs z okazji pierwszych urodzin bloga :)

  1. Tak to prawda bataty nie są najtańsze. Ja zawsze poluję na obniżkę ceny. Zazwyczaj kiedy pozostanie parę sztuk cena idzie w dół 🙂

  2. Tak, tak ja oczywiście jestem tylko za takimi zasadami. Sama niedawno doświadczyłam kradzieży mojego zdjęcia i tekstu i wysłaniu go na konkurs. Dobrze,że ludzie czuwają i życzliwa Pani powiadomiła mnie o tym. Nie wiedziałam tylko czy to ma być autorski przepis. W takim razie mam pewien pomysł,i mam nadzieję,że zdążę przygotować go na konkurs. Zapytanie mam tylko jeszcze czy bataty będą kwalifikowane czy tylko ziemniaki ? Pozdrawiam 🙂

    1. Bardzo chętnie poznam przepis również na bataty, czyli słodkie ziemniaki. Przyznam, że nigdy nie jadłam, a bardzo chciałabym spróbować. Kiedys byłam bliska zakupu w jakims markecie, ale raptem 2 sztuki kosztowały 14zł, więc z przykrością ale zrezygnowałam 😦

    1. Danie ma być przygotowane i opisane przez osobę, która zgłasza się do konkursu. Tak samo jak zdjęcie. Chodzi o to, aby nie zgłaszać do konkursu przepisu metodą kopiuj -wklej i ściągając ładne zdjęcie z internetu, ale przygotować coś samemu, opisać w jaki sposób się to danie przygotowało i samemu zrobić zdjęcie. Jeśli chodzi o autorskość przepisu – to w gotowaniu chyba trudno jest przygotować coś, czego nikt jeszcze nigdy nie zrobił i przygotować swój absolutnie autorski przepis. Korzystamy z przepisów babć, inspirujemy się tym co gdzieś zobaczyłyśmy, przeczytałyśmy, znajdujemy przepisy w książkach i internecie…Jeśli czyimś ulubionym sposobem na ziemniaka są placki ziemniaczane, to ja bardzo chętnie przeczytam w jaki sposób je robi, bo może robi je zupełnie inaczej niż ja. W końcu sposobów na przygotowanie placków ziemniaczanych może być nieskończona ilość 🙂
      Mam nadzieję, że dobrze wyjaśniłam o co mi chodzi 🙂 pozdrawiam również 🙂

Zapraszam do komentowania :)